Značka Slovensko: jednotná vizuálna identita štátnej správy, koherencia vládnych politík a potreba systémového riešenia jednotnej prezentácie SR v zahraničí v budúcnosti,“ uvádza oficiálny portál mzv.sk. Pod touto značkou budú môcť vychádzať aj nové články a výstupy projektu #ObjavUdržateľnéSlovensko.

Česko-slovenský projekt #ObjavUdržateľnéSlovensko dostal “zelenú” na používanie značky Slovensko

Komunikačný slogan znie: GOOD IDEA SLOVAKIA – DOBRÝ NÁPAD SLOVENSKO
„Na Slovensku sú ľudia naučení tvrdo pracovať, sú húževnatí. Možno sa nevieme niekedy predať, možno máme malé ambície, ale tak tvrdo a poctivo pracovať, ako vedia ľudia na Slovensku, vedia ľudia v máloktorej krajine na svete,“ uviedol bývalý prezident Slovenska Andrej Kiska k procesu budovania značky Slovensko pre BrandingSlovenska.com, 2015.

#ObjavUdržateľnéSlovensko – Dobrý nápad Slovensko

Česko-slovenský projekt #ObjavUdržateľnéSlovensko získal exkluzívnu licenciu na propagáciu oficiálnej značky Slovensko a používanie ochrannej známky.
„Byť súčasťou oficiálneho slovenského brandingu je pre nás veľká česť a zároveň záväzok. Slovensko má čo ponúknuť a my túto skutočnosť chceme potvrdiť našou prácou. Podpora udržateľného rozvoja a šetrný cestovný ruch sú významné príležitosti, ktoré v rámci nášho projektu budujeme a vďaka tejto záštite od Ministerstva zahraničných vecí SR budeme môcť posilniť túto značku aj o našu pridanú hodnotu,“ uvádza k novému partnerstvu spoluautor projektu #ObjavUdržateľnéSlovensko Lukáš Žaludek.

,,Iniciatíva turistických informačných centier zbierať a spracovávať lokálne informácie prostredníctvom článkov z šetrného cestovného ruchu pomáha kreovať nielen projekt #ObjavUdržateľnéSlovensko, ale i napĺňať národný komunikačný slogan „Dobrý nápad Slovensko“, ktorý pri svojej prezentácii máme právo používať,“ zdôraznila prezidentka AiCES Ivona Fraňová

Rastislav Hudec, člen správnej rady AiCES